Hopprep och Tradera



Jag har upptäckt en ny hobby som jag tycker jag är faktiskträtt så bra på!!
Att hoppa hopprep. Jag är nästan bättre när det går i hyperfart än slowmotion.
Det är ju bra träning också. Ni borde pröva. Jag har ett hopprep som är jätte slö och dåligt :( ifall någon har ett hopprep som är bra så kan jag kanske köpa det och sedan ifall ni vill så kan ni skänka pengarna till Gatubarn.nu :)

_______________________________________________________________________________________________

Ni vet också att ifall ni har någon grej hemma som ni inte behöver så kan ni skänka det till Gatubarn.nu ´s tradera sida :) Och 100% av alla pengar som Gatubarn.nu får in av din grej går till insamlingen och då kan du vara stålt över att just DU har hjälpt till med insamlingen.

Kopiera länken och sedan klistra in det i sökfältet, (det är tradera sidan):

http://www.gatubarn.nu/2009/august/gatubarnen-nu-pa-tradera.html

_______________________________________________________________________________________________

Kram Kram Johannes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0